Új élet a blognak!

Úgy döntöttem, ezen a blogon fogok egy ideig tevékenykedni. Részletek!

Sok oldalam, blogom volt már, de sajnos közülük nem sok napot ért meg. Úgy határoztam, most már tényleg "megszilárdulok", vagy hogyismondjam (igen, egybe :D) és ezt a blogot csinálgatom, szerkesztgetem meg satöbbi. Szóval, aki kíváncsi, az legyen fáncsi és kövesse ezt a blogot/oldalt, ahogy tetszik. :P

A tartalma még nekem se tiszta, az biztos, hogy lesz képregényözön(!!!), TV-s hírek, történetek, kifejtős cikkek, moziváró. Tehát kedvetek szerint "válogathattok" majd a tartalmak közül! Apropó, mint mondtam az oldal BÉTA fázisban van, ergó a menük, oldalléc, kinézet még nincs rendesen megcsinálva, befejezve.

Addig is én köszöntelek Titeket, hamarosan újra jelentkezek!
(Ez rím volt? XO)
Osszad meg Google+-on

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése